اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری
سرخط خبرها

جزئیات کامل پخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی از رسانه ملی در دهه آخر صفر

  • کد خبر: ۱۸۳۳۷۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
جزئیات کامل پخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی از رسانه ملی در دهه آخر صفر
با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رسانه ملی، برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به پخش روزانه ۱۲۸ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر، گفت: هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر برنامه‌های متعددی از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه‌های مختلف می‌رود که در مجموع روزانه بیش از ۸۳ساعت برنامه‌های ملی و بین‌المللی تلویزیونی و بیش از ۴۵ساعت برنامه‌های رادیویی ملی و بین‌المللی در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) در قالب‌های مختلف به صورت زنده و تولیدی از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

سیدمحمدرضا موسوی‌کیا گفت: به لطف خدا این حجم و تنوع از حضور شبکه‌ها بی نظیر بوده و برای اولین بار است که بیش از ۵۰شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی و بین‌المللی با زبان‌های فارسی، عربی، اردو، ترکی استانبولی، آذری، هوسایی، اسپانیولی، انگلیسی و... در این ایام از حرم مطهر رضوی به پخش برنامه می‌پردازد.

وی گفت: در این ایام شبکه یک سیما با برنامه‌های توحیدخانه، حسینیه ایران و پخش سخنرانی مذهبی و همچنین گزیده‌ای از مستند آستان جانان با روایت محمد دلاوری به پخش برنامه می‌پردازد. شبکه۲ سیما نیز با حسینیه حرم و سخنرانی مذهبی و شبکه۳ سیما با پخش گزیده‌هایی از مراسم حرم مطهر رضوی، روضه صبحگاهی با عنوان ضیافت دوست، ویژه برنامه سمت خدا، مخاطب خاص و پخش مستند همراه مخاطبان خود خواهد بود.

وی افزود: ویژه برنامه شیوه از شبکه ۴ سیما و ویژه برنامه‌های تا نیایش، سدره و گلچینی از مراسم‌ حرم مطهر رضوی از شبکه ۵ سیما روی آنتن خواهد رفت.
مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی ادامه داد: شبکه قرآن و معارف سیما نیز با ویژه برنامه منم بچه مسلمان ۲، آرام جان‌ها، کرسی تلاوت و پوشش مراسم حرم مطهر رضوی میهمان مخاطبان خود از حرم مطهر رضوی خواهد بود.

وی گفت: شبکه افق سیما با پخش ویژه برنامه تکیه و پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی، شبکه پویا با ویژه برنامه سفره خدا و منم بچه مسلمان ۲، شبکه سلامت با مستند دارالشفا، مثبت سلامت و یا شافی از حرم مطهر رضوی اقدام به پخش برنامه می‌کند و مستند گره یا شفایافتگان از شبکه‌های آی فیلم، تماشا، قرآن و معارف سیما و شبکه یک روی آنتن می‌رود.

وی افزود: مراسم‌ حرم مطهر رضوی در رواق حضرت امام خمینی(ره) و مراسم‌ شاخص حرم مطهر رضوی در صحن غدیر، حسینیه حرم در صحن قدس، آیین خطبه خوانی شب شهادت حضرت امام رضا(ع) و آیین شام غریبان نیز به صورت کلی در اختیار تمامی شبکه‌های ملی، بین المللی، استانی و فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: شمس الشموس، سلام آقا، اقلیم هشتم، غریب الغربا، ایوان بهشت، حماسه واژه‌ها، ثامن الحجج، غریب توس، نائب الزیاره، ایوان بهشت و انیس النفوس عناوین برنامه‌هایی است که از شبکه‌های برون مرزی و بین‌المللی روی آنتن می‌رود.

همچنین در این ایام رادیو اربعین، رادیو زیارت، رادیو معارف، رادیو صبا، رادیو فرهنگ، رادیو قرآن، رادیو تهران، رادیو جوان، رادیو گفتگو، رادیو ایران و رادیو‌های استانی اقدام به پخش برنامه و ارتباط با حرم مطهر رضوی خواهد کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این حجم از برنامه‌ها و ارتباطات زنده رادیویی و تلویزیونی که توسط خادمان رسانه‌ای حضرت رضا(ع) از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌رود بستر زیارت از راه دور دلدادگان رضوی از راه‌های دور و نزدیک را فراهم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->